"Man kan vara liten...

...me stora problem, man kan vara liten me stora problem, man kan vara liten me stora problem.."
(Haha är nån låt som jag hört Thilda eller Rebecca sjunga nångång...)
Mitt sörsta problem denna morron är att jag inte har nå kaffe hemma:(..illa....Dan börjar inte bra :p
Nee men ni som dricker kaffe ni vet HUR vikitigt de är me den där första koppen på morronen..
Får prova me tea..kan funka....?

Jag vill åka te Ikea på lörda!!!!!!!
Blev sugen på å köpa lite nya gardiner å ett täcke behöver jag å påslakan...
Kanske om jag har tur så tar jag mej dit:)

En kund va lite "kul" igår..
Hon gav mynt åt mej å då sa jag att hon får stoppa i dom i mynttornet...
Å de va ganska mycke mynt så tänkte jag hjälpa henne,  men då blev hon sur:
- Jag gör de själv!
Slet hon mynten från min hand å blängde på mej som jag vore pesten..
Hmmm tänkte jag...Hon har inte köpt nån påse å ska inte fråga om hon ska ha nån heller..suris :p
Ne då upptäckte hon när hon skulle packa sina vara att hon inte hade nån påse...Hon blängde på mej, jag tittar tebax..
Hon går te en kassa som inte är öppen å hämtar en påse..försöker vända sej om å packa varor som att jag inte sett/ser va hon gör..Bara för att hon va så sur så frågar jag henne om hon tänkt betala för påsen..
Haha ni borde sett hennes min...hon va rasande på mej..
Men va hade jag gjort för fel, inget så brydde mej inte å tyckte de va lite kul bara :)

Jaaa ni de finns konstiga människor å så finns de konstiga männsikor..
Men sen finns de dom som är alldeless....alldeless underbara...
De är tur att vi är olika....

Bye!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men Sussa då, hålla på och reta kunderna så där :)

2008-10-20 @ 20:52:08
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: tesss

haha ja det dær saknar jag då inte=) men dej søtis

2008-10-21 @ 14:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0