Min helg...

Fredag:
Stressade Susanna å följa me mej ut,,,Å lyckads vilket jag inte trodde men de va nice av henne..
Jag kände verkligen att jag vill gå ut å de är läääänge sen jag kännt så..Så de va bra :)
Va ganska mycke folk ute ändå, några man kände men mest okänt folk..Vilket kan va kul de me...
Blev lite barhäng å massa dans...Kul va de :)
Sen blev de mindre kul när jag skulle hämta mat från matstället, väääääärldens längsta kö...så sket i de..
Å sen bestämmde jag mej för att gå hem!! Iite mycke te hjärna man har ibland..hehe nåja överlevde iaf :p,,,
Lördag:
Tött....trött...trött...
Men tog ändå mej ut på stan...Me Linda å Susanna...
LInda sparng omkribg som en tok å letade halloween kläder...jobbigt :p men hon hitta bra te sluta...
Själv köpte jag bara ett par jeans å en tröja :)..
Resten av kvällen låg jag å glodde på tv...Å åt, å åt å åt å åt å åt...Usch va jag åt igår..
Pizza, godis, chips, ostbågar...urk...
Hade först tänkt festa men de orkade vi inte me :p
Sen tänkte jag fara å hälsa på Linda oxå men de orkade jag inte heller me..
Ibland är man bara trött helt enkelt ;)
Idag:
Kom jag inte ihåg att flytta kl 1 timme...tur att jag blev påmind :)
Måste städa..Ifall karln bestämmer sej för att komma å kolla på min lghet..han har inte hört av sej ännu iaf..hrm,,
Måst laga bort min köttfärs innan den springer iväg i kylen...
Sen vill jag fakiskt bara chilla...läsa min nya skvaller tidning...Kanske se film?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0