ooops...

...I did it again :p

Hoppas hoppa jag får jobba lite extra i helgen..Känner att jag kommer vara ledig lite väl mycke nu i oktober..
ledig denna helg, fe-mån..helt onödigt...
Hoppas nån blir sjuk eller nått...sorry :p men måste tänka lite ego nu ;)
Sen har jag gett bort en helg oxå....igen:S Men de va jag tvungen till...får ju besök ;)
Får se när de blir sthlm sen igen då? hmmm...va ju tänkt första helgen i dec men då har vi personalfest å de vill jag inte missa :D..Åker kanske i nov då nångågn...om de passar? Beror lite på Anna oxå :)
Nåja, finns ju tid å fundera på de...
Men tänker alltid i förväg å planerar för mycke..Måste försöka lära mej å ta dan som den kommer...
Men är är lite orolig för framtiden ibland :p

Är sugen på å göra nått galet..känns som att jag legat i ide ett tag nu..
Fatta inte vart ut sen lulekalaset ens!!  Å de är lääääänge sen :p
Men samtidigt känner jag att jag inte orkar göra nått heller.....svårt de här...

"Something inside me
called freedom came alive...
Living in a world without you.."



Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet väl att man kan försöka byta helger oxå? ;P

2008-10-08 @ 23:39:46
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0