Övertorneå

Ja då va man här igen...När va jag hem sist? hmm 2 veckor sen? hehe...
Jaaa men har man hemlängtan så har man:p
Nee men hade inte åkt om jag inte vart ledig å de inte vart dop..kändes som skit samma, kunde lika gärna åka hem..va skulle jag annars gjort i lule alla jobba å är upptagan ändå så ;p
Hade tur me bussen iaf, va nå fel på den så de gick inte å betala..Fick åka gratis te Kalix..Så tjänade typ 100kr :)

Fynda såklart kläder direkt jag kom...Syrrans fel:p
Dom har ganska bra kläder här på lokala kläd butiken Mode Huset...Hittar alltid nått fint!!
Blev en jacka nu, en tunn, som jag ska ha som kofta typ...Sen kanske kanske en ytterjack...får se om den passar först :)
Köpte en ny mascara oxå, nån utan parfym å för känsliga ögon..Tänkta prova en sån för mina ögon har ju tjorvat massor nu..är lite less på de...Hoppas den är bra bara...
Usch har nog shoppat lite för mycke redan..Måste ju spara lite pengar oxå!!!! nåja...

Är hos mami å papi nu...
Vi ska få besök...Av min såkallade "syster" hmmmm....Ser inte henne så...
Elakt? Men sant!
Men kan hon komma nångång? så jag får mat...haha :p
Nej usch får dåligt samveta nu...Är inte sådär känslokall egentligen ;)
Braaa nu börjar pappa laga mat iaf...NAMI!! Ska bli gotta me pappas mat...love love love...

Ne ska inte va osocial nu...ska gå å umgås lite me mina päron..


Krams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0