Julklapp..

..Noah fick en tidig julklapp igår..
Han blev så glad när han fick ta på sej den ida



Min gullrockare ;) Så söt! ♥

Kom just hem, vart på äventyr i 3 timmar..
BVC besök, Noah va på läkarbesök, 2månaderskoll..Allt va toppen :)
Han har även gått upp liiiiit grann igen sådär 600g så nu är han uppe i 6375g...hihi!
Förr gången hade han bara vuxit 1 cm å va då 57, nu tyckte jag att han blivit mycke längre å så sant de va han hade vuxit hela 3cm på 2 veckor..Hojj, han växer så de knakar..
Jag fick oxå gjort min efterkoll, å fick in en sprial insatt..Så nu blir de inga barn gjorda ;)..kan ha de upp te 5 år men vill ha ut den tidigare, om sådär 2-3 år kan Noah få ett syskon tycker jag...Blir som lagom :)
Vart på lindex å hämtat ut ett paket, julklappar te mej sjäv ;) Å på Willys å handlat lite mat åt Noah..
Så nu kom jag äntligen hem..
Blev en sen  lunch..hoho så hungrig jag vart..F*n snart dags å göra midda oxå :)
Märkt även att jag vart lite grinig i 2 dar, godissuget börjar ta över humöret ;p hehe jajja går väl över snart..

Ne nu måste jag sätta igång me alla småsysslor som inte jag hann me imorse..


Kommentarer
Postat av: tintti

Ihana pullukka:)Luca paino 2 ja ½ kuukautisena 5950 ja 62 pitkä

2009-12-08 @ 16:45:20
Postat av: Nina

Men plutten, på andra bilden spelar han ju luftgitarr haha ! :)

2009-12-09 @ 09:29:29
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0