Kära jultomten


Vet inte om jag är ute lite försent (eller om en jultomten läser min blogg, tror de ;p) men tänkte ändå skriva ner min lilla önskelista här:

* Paradischokladask (varit utan godis nu, så på julafton ska jag unna mej liiiiiite)
* En ny mobil (tror de blir min födelsedagspresent te mej själv hihi)
* Presentkort te Gina

De va min lilla korta önskelista, är väl inte allt för mycke begärt ;)..Behöver faktiskt inget spec å så tycker jag inte julen handlar om att man ska köpa massa julklappar hit å dit..Så överdrivet de där ibland, folk som köper tiotals me paket åt sina ungar å tar på sej värsta stressen över de...why?
Nee julen handlar om familjen, en tid då familjen ska samlas :)
Men visst skulle kunna önska mej en thailandsresa, massa pengar, en bil, pengar te att ha bröllop ;) å annat härligt å dyrt men kommer aldrig att få de ändå så nöjer mej me de lilla..får jag min chokladask så är jag supernöjd :D

Kommentarer
Postat av: Nina

jag får alltid minst en paradis-ask per år och lika många askar får jag slänga som blivit kvar sen året innan hihi

2009-12-18 @ 10:37:41
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Alva

Hej!

Jaja, du kan ju alltid hoppas att tomten läser din blogg :)

Besök gärna min blogg: www.alvalivet.blogg.se



Tack!

MVH Alva

2009-12-18 @ 15:39:54
URL: http://alvalivet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

den chokladasken kan du få av mig :)

2009-12-18 @ 22:08:46
Postat av: tintti

ja määki haluan plitu semmosen:)

2009-12-19 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0