Varje morron...

...när jag vaknar å ser min son ligga brevid mej, ligger jag å tittar på honom när han sover så sött..
Han gör så söta små miner i sömnen, me hans lilla mun..
När han sen vaknar så de första han ger mej är ett litet sött leende..
Å varje morron blir jag lika överlycklig över att han är MIN! Vi ligger i sängen å myser, jag pussar på honom som en tok å berättar för honom hur fantastisk han är å hur mycke jag älskar honom..
Varje morron är en underbar start på dan ♥

Ja jag behöver iaf inte klaga nå mer att jag är trött å inte får sova..Noah sover länge än mej, somnar kring 24.00 (vilket dock är aldeless försent) men får honom verkligen inte å somna tidigare försökt me allt, fast han inte sover mycke under dan så blir han ändå på bushumör på kvällen å vill inte sova..Så va ska man göra? :) Men iaf sen vaknar han kanske kring 05-06 å vill äta å somnar om å vaknar först vid 9-10..Så sova får jag :)

Ida ska jag göra rocky roads, hitta ett mumsigt recept på de :) Hoppas de blir bra!
Tänkte även gå en snabbis på stan..Nu när de äntligen är lite mildare ute!! :) Måste på Gina å köpa ett linne, Ginas linnen måste va de bästa som finns, behöver en ny svart min är typ grå nu :p

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0