Farligt farligt

Såja å va man i sthlm igen :D..

Sökt lite jobb ida..
Bestämde mej för att inte fara på en intervju, pendeltid te jobbet mer än 1tim å 30min, å de enkel väg..Så ja 3 timmar totalt, nej nej..Känns inte värt..Synd men sant :S
Så ringde å medelade detta å hon uppskattade min ärlighet å önskade mej lycka till..
Så är de bara att se va som händer här näst :)

Sitter ensma hemma just nu, killarna är på jobbet å vet inte exakt när jag ska vänta mej att dom kommer hem..
Undara hur de blir me midda å så..Sugen på att gå en trappa ner å hämta mej en pizza..Farligt farligt å ha pizzeria i samma hus :p Kanske kan jag unna mej en pizza, är ju trotts allt freda plus att jag tycker att jag är värd en ;) Hmmm ska fundera på saken...hihi..

Nåja nu vänta å se va kvällen har att erbjuda :)............................

Kommentarer
Postat av: tintti

Saa sitä syyä pizzaa ko on lomalla=)

2009-01-30 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0