Fullmåne


Har verkligen inte kännst som helg...
Vet inte riktigt vilken da jag tycker att de känns som....hmm men spela roll är ju sönda ändå ;)

Är de fullmåne ännu?
Hoppas inte...Säg att man sover dåligt vid fullmåne...Å jaaa de stämmer på mej..sovit dåligt i 3 nätter nu, vaknar hela tiden å kollar på kl...Sen är jag skit trött när kl ringer..inte bra...
"Galnare, sjukare och mer olycksdrabbade.
Så påverkar fullmånen oss" (ur expressen)


Ida fick chefen oxå veta att jag drar te sthlm snart..
Han satt å lunchade när jag började jobba..Nämnde vädret att de va som vår i luften, soligt, fåglarna kvittra..
Då sa han :
- De låter som att du är kär!
- Ja de är jag oxå ;)
- Jaha kommer killen flytta upp hit eller ska du bli sthlmare? (han har frågat de ganska många ggr redan)
- Ja han vill inte flytta hit iaf så jag får flytta ner...Blir nog sthlmare snart!
Ja så surra vi vidare lite om de..Men nu vet han iaf..Min "officiella" uppsäging vet jag inte ännu när jag gör, men imon 2 månader iaf!

Imon är jag ledig..Då ska de städas, packas, slängas, ordnas å fixas å lagas mat...
Kanske även sätta igång me träninge igen(?)
Ätas nyttigare iaf!!!!!!!!!!!!!! Nu är de slut på pizza, godis å chips tider...

Jajja...Gonatt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0