Action på varvet

Igår kväll sitter vi å tittar på tv i lugn å ro...Plötsligt hörs en duns jag frågar Rickard om de regnar
- ne,  säger han då..
Nene inge mer me de vi fortsätter å tittar på tv men de är nått som stör mej så kliver upp efter ett tag å går å tittar ut..Då ser jag att de brinner nästan nedanför oss..En damsugare som ligger å brinner på gräsmattan..
Först ingen större reaktion, men sen ser vi att de även brinner uppe på en balkong..
Folk börjar samlas ute på balkongerna å gatan..Gubben (alkisen) som bor i lägenheten vägrar fatta att de brinner på hans balkong å vägrar å släcka..Nån hjälta utifrån gatan ringer polis å brandkår å springer upp te lägenheten å släcker elden på balkongen..
Sen kommer brandbil, polis å ambulans...Å allt lugnar ner sej...
Säger bara TUUUUUR att de hände på kvällen å inte på natten när folk sover, då hade ju kanske ingen sett att de brann å gubben verkade ju så väck så fler lägenheter hade ju kunnat börja brinna...Jajja, tur i oturen så att säga..

Fick ett samtal från barnmorskan nyss, besök på sundebyn blir de för mej imon..Då får vi väl se va dom har att säga om hur jag mår..Skulle ju va riktigt skönt om dom satte igång värkarna..Men tvivlar starkt på de..Dom gör väl helst inte de..Då måste jag må ganska dåligt för att dom ska göra de tror jag..Men skönt iaf å få åka dit å kolla, så slipper jag oroa mej..
Typiskt att allt vart så bra, att jag mått så bra, att graviditeten vart så skön å så ska allt börja krångla nu på slutet..

Jajja bara å hoppas på de bästa!!

Kommentarer
Postat av: Anna

"Skulle ju va riktigt skönt om dom satte igång värkarna.." trodde vi pratat om det här :P

2009-09-30 @ 11:48:26
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0