Äntligen kan jag!


Ida ser vädert väldigt skönt ut...Väntar på att Noah snart ska äta, vilken sekund som helst tror/hoppas jag sen ska vi UUUUT...Ut på en ordentlig promenad :D
Som jag har längtat, äntligen kan vi gå ut!!

Helgen har flugit förbi igen, även fast jag på fredakväll kände att jag va riktigt less..
Pga de kalla vädret såklart, hade då varit hemma i 4 hela dar..Men sen kom Linda å Andreas på besök å även Annie va förbi en sväng så kvällen blev inte helt trist ändå ;)..
Lördan vart de fest hos Susanna å även fast jag hade bestämt mej för att inte gå ut så hamnade jag på Allstar..Va väl ganska kul där men känner inte att jag behöver fara dit nångång snart igen..Va inte ritkigt min "grejj", bara sitta där å vara..Roligare om man kan dansa lite ;)
Igår va jag riktig seg..Trött å hungrig hela dan, sugen på salt å sött (är de de som är å vara bakis? ;p)
Ingen roligt iaf..
Blev å se "Flickan som lekte med elden" igår, den va bra :) Annars en lugn da, va ut på stan en sväng å in på willys å handla lite smått å gott..

Nee nu ska jag se hur de går för Noah å om han vill äta lite för jag vill uuuuuuut :)

Tjao!!



Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Ska vi bygga snögubbar nere vid vattnet?

2010-01-11 @ 12:14:52
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0