Personalfesten

Vi va hos mej före någa st :)
Gick till Willys där vi mötte upp alla. Vi vart ganska många över 30st.
Tog en båt å åkte iväg
Byebye land
Hello party
Som sagt aldrig varit till Klubbviken, trodde de skulle gå snabb men tog ett tag å åka dit.
Men vi hade de trevligt i båten :)
Fram kom vi tillslut
Va ett mysgit litet ställe tyckte jag.
Go mat å gott vin :)
Å de bästa av allt va de trevliga sällskapet :)
De slutade tom att vi stod å dansade å sjöng me till trubadurerna som underhöll oss, så ja stämningen va på topp kan man säga. Men mina fötter tog stryk. Så När vännerna mina ville gå ut på färjan efter så sa jag tack å gonatt å gick hem den sista biten barfota.
En väldigt trevlig kväll!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0