Tröst

Jäklar jag va förbannad på mej själv igår!!
Brukar anmäla föräldrapenning alltid i 3 månadersperioder å trodde även att jag gjort de denna gång. Men så när jag går in på försäkringskassans hemsida på mina sidor så ser jag att jag inte har anmält från 20maj - 20juni = får inga pengar den 25de.
Å anledningen till att jag inte anmält sommaren är för att jag trott att jag kanske kan jobba lite extra. Men nu blev de inte så efter som R inte ska ta ut nån semester.
I panik fixar jag de å skickar in en anmälan, ringet till försäkringskassan.
Efter 40min kötid kommer jag fram å hon jag pratar me ska kolla igenom mitt ärende, när hon kommer tillbaka till luren så säger hon att jag inte skickat in nått. Att jag måste göra de å sen ringa tillbaka.
Ååhh!! tänker jag då, vet ju attt jag skickade.
Men visst går in å gör de igen. Sitter i telekö sen igen i över 30min å när jag kommer fram säger dom igen att jag inte skickat nått! Å nu VET jag att jag gjort de.
Så tjaffasar lite me henne å säger att de måste va nå fel på deras sida.
Va ska jag göra? Ne hon kan inte hjälpa mej då?????????
Då blir jag så less så jag lägger på å börjar grina (ni som känne rmej vet att jag alltid grinar när jag bli förbannad, en liten svaghet jag har)
Å så går jag in på hemsidan igen å sickar anmälan säkert 50gånger men inget händer!!!!
Så jag va lite förstörd igår trodde jag skulle va utan pengar denna månad. Tänkte hurraaa midsomman är förstörd!
Men som tur är löser sej ALLT ALLTID!
Å idag när jag va in på hemsidan så hade ärendet kommit fram å då ringde jag dom igen å nu får jag mina pengar på måndag. TUR DÅ!!! ;D

Så idag har jag vart på stan å tröstshoppat lite :)
Hittade 3 linnen, en kofta, en tröja å ett par legins.
Så nu mår jag bar igen ;D


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag sa ju att det skulle lösa sig sötis :)

2010-06-23 @ 21:38:52
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0