Ännu en dag

Dagarna dom går i snigelfart. Noah han trivs, han har massa leksaker, bollhav å annat kul å göra.
Tanter som gullar å busar me honom. Han får sin pappas å min fulla uppmärksamhet 24/7. Så han går de ingen nöd på! Han kommer tycka att de är tråkigt å åka hem typ ;)
Sen har vi fått ganska bra koll på hans blodsocker oxå, håller sej på en ganska liknande nivå alla dagar, samma tider. Så de är skönt att dosseringen av insulin är rätt å funkar som de ska.
Så annars är de bra. Bara att rastlöstheten är enorm vissa stunder....Men vi roar oss så gått de går.
På onsdag hoppas jag att vi får åka hem! Sen får vi se, kan hända att jag mer eller mindra måsta va borta från jobbet hela maj, men de där vet vi bättre nästa vecka.

Nu ska jag äta lunch, Noah somnade precis.

Ha de bra!
Å Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Johanna A

Vad skönt att det känns bättre, det där fixar ni säkert galant, du är mycket starkare än du tror Sussa! Påskkramar från oss å hoppas ni snart får komma hem =)

2011-04-23 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0