Makeover

Min blogg skulle behövas en makover.
Lite roligare å färggladare.
Men hur ska jag ha tid för de? Finns inte tid!
Min garderob skulle oxå behöva en makeover. Men varför göra den när kroppen inte har gjort sin makeover å kommer nu aldrig göra de heller. Kanske dags å acceptera att jag kommer å se ut såhär från å med nu. Att här vägs inga 52-55 kilo nå mer, ever. Jag kan ta de, faktiskt!

Annars då?
Jobbar även idag 12-18, skööönt! Sen blir de de vanliga fredagsmyset (jag vet ut tjatat ord) me go mat, film å gotta :) Är ledig helgen, dom ska ha lovat bra väder. Hoppas de stämmer. Då ska jag å Noah bo ute, äta glass å sitta i solen. Kolla om nå lekplatser tinat upp :)


Å nu måste jag gå å göra alla dessa morgon sysslor innan dagis å jobb.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0