De blir inte som man tänkt

Igår va jag på så himla bra humör när solen sken å tänkte att imon när jag är ledig ska jag testa å lägga mej ute på balkongen en stund å se om jag får lite sol på detta vita ansikte.
Ja å då vaknar vi upp i morse, DE SNÖAR!! Lite lessen blev jag :(
Inte bara dom planerna som gick åt skogen.
Trodde Rickard oxå va ledig idag men ne då har han fått extra jobb. Jag som tänkte att vi skulle åka till storheden, hade vela kolla runt lite. Handla lite mat å blöjor hade oxå behövts. (orka börja bära allt me vagn)
Tänkte göra en tårta bara för kul, varit sugen på de länge å nu finns ju en lite anledning till att fira :)
Men ännu finns planerna kvar att träffa Linda idag, tur de :) Ska hinna små städa lite här nu på morgonen oxå. Justja sen har vi tvättid....
Ne blir ingen sysslolös dag trotts allt.

Nu ta tag i dagen.
De börjas me blöjbyte.

Tjao!



Kommentarer
Postat av: Linda

Va!! FIRA vad då? nu är jag nyfiken!! ett sms kommer!

2011-04-06 @ 19:40:32
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0