En dag som denna


Vi firade alla ♥ dag redan igår.
När jag kom hem  från jobbet väntade en middag me hasselbackspotatisar, fläskfile å pepparsås.
Fanns även efterätt, chokladbollar.
Så jäkla gott allting var!! :)

En dag som denna kan jag även inte sluta tänka på hur lyckligt lottad jag är.
Vilken tur jag haft i livet som hittat en så bra å fin kille (för de första) å att vi fått en sån lite son som vi har.
Att vi båda har jobb.
Fint boende å bra bil.
Vi har vänner å vi har familjen.
Livet är bra!
Har absolut ingenting som är värt att klaga på eller gnälla över. Inte idag iaf ;)

Idag ska jag å Noah spendera dagen hemma. Ut ska vi inte gå i denna kyla.
Så blir väl mys för hela slanten, pyjamas på hela dagen ;)




Ha en fin alla hjärtansdag!
En dag som många tycker är svammel, men själv tycker jag att man måste ta sej tid att visa för varandra å för andra vad man känner. Å inte bara denna dag utan lite varje dag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0