25/1 2011

Jag typ sitter å väntar på att nån av oss ska bli magsjuk.
Stod stort på anslagstavlan på dagis:
"De går magsjuka på månens avdelning 48 timmars rehabilitering rekomenderas"
Jaaa jippiiee :( Har tom mått illa i morse, men tror jag var inbillningssjuk för nu mår jag hur bra som helst å är sugen på godis ;)
Vi får inte bli sjuka nu! För på tordsag kommer världens bästa faster Therese, va vi har väntat!!
Hon kommer hit, hon å lilla Boris i magen, hihi ;)
Ska bli sjukt roligt!!!

Jag va förresten ut i lördags! :) Vi satt några st här hemma hos oss å förfestade, sen gick vi till Allstar. Men där va de inte så kul. Så kommer Satta me den underbara ide'n:
" jag vill dansa"
" JAAG MEE!"
Så vi styr klackarna mot Olivres ist! Åååh så kul de va å dansa!! Dock va kondisen inte desamma som förr, varmt, svettigt å ont i fötterna. haha
Riktigt rolig kväll :)
De skönaste va nog  ändå att när jag skulle gå hem så behövde jag inte ens ta på mej jackan, bara springa över vägen så va jag hemma å i säng, lovely!! :)


Nu laga lunch, äta den sen tvätta i sådär 4 timmar :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0