27?

Nya året firades väldigt lugnt, drack liten vin till maten men mer än så blev de faktiskt inte....tyvärr :p
Men maten va suverän å sällskapet likaså :)
Även om jag efter tolvslaget blev lite irriterad på person.
Han sa nämligen såhär:
- Fyller du 27??!!
- Ja, svarade jag
Han vänder sej till Rickard å frågar:
- Fyller hon verkligen BARA 27?!!
- Trodde hon va äldre!!
Då kände jag tack för den, gott nytt år på dej me å grattis på mej.
Jag menar säger man verkligen så?
Ne de tycker inte jag!
Å jag blev bitter, haft tillräckligt me åldersnoja.
Men jag ska väl inte ta de så hårt.
Är faktiskt första gången EVER nån NÅNSIN har sagt att jag ser äldre ut än va jag gör.
Å på torsdagen frågade dom tom leg på mej på systemet. Så jag kan inte så se gammal ut, eller?


Eller är de bara jag själv som lever i en fantasivärld å tycker att jag faktiskt inte ser så gammal ut?
Va ärliga nu, jag tål de ;)
Aja nu har jag avreagerat mej så nu kan jag glömma de å gå vidare....

God fortsättning på de nya året, hoppas de börjat bra!




Kommentarer
Postat av: Katta

HAHA, Sussa, det var inte så länge sedan man tog illa vid sig när någon trodde att man var yngre! Typ frågade leg när man skulle på bio för att den var från 15 år eller något sådant :) HAHA! VI är nog aldrig riktigt nöjda hur det än är. Jag har fått höra att jag måste vara den äldre(mellan mig och en annan tjej) för att jag har skratt rynkor kring ögonen...Desto mer minnen för oss :) Grattis i efterskott!!

2011-01-03 @ 16:38:16
Postat av: Nina

så är det verkligen inte ok att säga och skulle jag gissa om jag inte kände dig skulle jag tro du var kanske 22! :)

2011-01-04 @ 20:13:34
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0