Good luck!

Gick upp ca 7 kg under graviditeten, hade gått upp de sist jag vägde mej å kan hända att jag kanske hann gå upp lite till oxå sista dagarna. Är väldigt glad över att jag gick upp så lite eftersom att jag redan bär på övervikt. Kilon som kommit å gått efter jag fick Noah, kilon jag aldrig riktig blev av med men inte heller kämpade med att bli av med eftersom jag visste att jag ville bli gravid igen. Nu kommers jag dock att få kämpa!
Men iaf har nu iaf gått ner 10 kg. Bra start med tanke på att jag ännu inte börjat röra på mej men de är även nu de blir svårt! 10 kg till ska bort helst 15. Men de är inte så att jag ska börja tok banta eller träna, inte alls min grej. Å har väl haft turen förr innan barnen att jag varit smal å inte behövt oroa mej desto mer. Men min kropp har total förändras å kan aldrig begära å se likadan ut som jag gjorde för 3-4 år sen. Men bara rumpan å magen blir lite mindre är jag nöjd. Behöver inget sexpack på magen eller muskler i övrigt de enda jag verkligen saknar är konditionen. Så nu får jag se hur detta går å hur länge de tar för livets goda kommer jag alltid att vela njuta av, dvs mat å gotta ;)
Good luck to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0