Problem

Har helt galna sömnproblem, vet inte vad de beror på. Oro?
Men de är ju inte som att jag ligger å grubblar på massa innan jag ska somna, jo ibland men inte varje kväll. Å ändå så har jag svårt att somna, när jag väl somnar så vaknar jag 1 timme senare, somnar om å vaknar 1 timme senare, somnar om å vaknar 1 timme senare å så håller de på. När jag vaknar vid 04 tiden så känner jag mej typ pigg å har svårt att somna om så jag ligger vaken ett tag, somnar om tillslut men vaknar kl 5, 6 å oftast ger jag upp kl 7 å går upp å kokar kaffe, bara för att jag är så less på att sova dåligt. Å de är inte som att jag har ont å inte kan sova heller. Ischias har jag ibland, typ en natt i veckan så de är inte heller problemet. Vet inte vad problemet är.
Är de kanske så att mitt undermedvetna förbereder sej för bebisen?
Att hon kommer vara vaken hela nätterna? Därför "tränar" kroppen upp sej redan nu?
Vet inte om de kan vara så men är en tanke jag har.
Men känns som att jag inte behöver nå förberedelser, de enda jag skulle behöva för att orka med allt är att få sova gott om nätterna.
Känner mej sjukt trött å sliten hela dagarna förutom dom första 3-4 timmarna på morgonen. Får tvinga mej själv till att göra saker. Men får ändå höra av folk att jag ser så pigg å fräsch ut så ja man tackar för jag känner mej absolut inte så.
Ja vi får se hur länge jag orkar med detta.
Jag vill ju bara sova!
För mycket begärt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0