Karriär

Låg å funderade igår på de här me å blogga..
Fatta fint om man skulle tjäna pengar på de...men så kom jag fram till att mit liv är nog alldess för tråkigt för att jag nånsin skulle kunna tjäna en slant på de..hehe..
Sätter aldrig upp nå bilder, köper inga märkeskläder, går inte ut å festar så ofta å bor inte i sthlm :p
Så får nog lägga min karriär som bloggare på hyllan..haha!!
Får nöja mej me mina få men ack så trogna läsare :)

Så va helgen över igen..Tur att jag har jobbat...
Ledig imon iaf..Tvätta å träna är mina planer :)...

Känd från tv fest ska jag på i sthlm..
Kom me nå bra förslag på vem jag kan vara utklädd till, snälla!!
Har dålig fantasi...

Jajja nu glo lite tv sen sweet dreams...
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hello..jo hatar verklligen dom, spec i Norge. Hm..men idag kænns det bættre :) Komme hem først den 19e, men då blir jag hemma till den 4e så kommer ha jullov :) Men det behøver jag ju :) Du ær væl hemma under julen??

2008-11-17 @ 09:34:48
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Lina

ja det måste vi ju få till ;)

2008-11-17 @ 15:31:06
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0