My friends...

Jag saknar mina vänner..Att hitta på saker me dom, prata me dom eller bara göra ingenting me dom..
Dom flesta är i Norge..Lina, TG, Joanna, Bea, Josse..Alla försvann på en å samma gång typ..
Anna är här, tur de!!! :) Linda är här men ändå väldigt långt bort, träffar henne alldelss för sällan..
Ulli ser man oxå för sällan..
Stina ser man bara när man åker te sthlm..
Tur att jag har brudar på jobbet oxå Ia å Susanna:)
Men känns som att jag umgås me alla för lite..Bara på jobbet nästan, inget på fritiden..
Förr va de annat, hände nått varje helg, eller nästan varje da iaf då man va ledig..
Tråkigt att är såhär men tror de är vintern som gör de, alla går i ide plus att alla har tusen saker å göra..
Men de känns ändå såhär: Har man inte tid för sina vänner? De som ska vara de viktigaste i ens liv..
Va lägger man då sin tid på? Prioriterar man fel?
Jag menar hur länge tar de å skicka ett mess så man vet att dom lever, eller ringa.. man behöver inte prata i 30 min..
Eller komma förbi på en kopp kaffe/tea..Man behöver inte stanna i flera timmar..
Eller bara göra va som helst..
Borde bli en regel att minst en gång i veckan SKA man hitta på nånting tillsammans!! :p




Ja usch jag är dålig...Orkade inte stiga upp å tvätta ida heller...Men orka kl 7 på sin lediga da..
Annat är de när man verkligen måste, typ te jobbet å så men för tvättens skull njaaa :p
Men tog tebax min lathet sen, var å träna me Anna..Kändes riktigt bra ida..Orkade springa ganska mycke iaf..hehe..
Känns som att jag äntligen kommit igång nu å de är kul å jag längtar tills nästa gång vi ska träna..Så de är bra :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sæger ju att allt ær efter i Norge :p Håller med om det med att umås med vænner, kænns så kul nær man ær hemma i øtå och træffar alla. Men vintern ær verkligen en "lågsæsong" men snart ær det jul och då ska vi ta en kaffe ;)

2008-11-17 @ 21:10:51
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0