Jag erkänner...

Yes då är man tebax te verkligheten igen..
Har haft några underbara dagar..ojoj ;)

På lörda kom ju då min soldat..
Han va så fin, hår på huvudet hade han tom fått...hehe :p
Åkte direkt te Ötå...
Där va de super!!
Allt gick myckte bättre än jag trott...Alla tyckte han va en trevlig kille..
Som Jaska hade sagt "trodde han skulle vara en sthlms snobb men han va helt normal"
Syrran tyckte han va jätte trevlig..
Mamma tyckte han va snygg...hahahaha!!
Ja så de gick bra :)..
Blev lite party å så råka vi hamna på kievari...:p
Sen fick vi brottom hem syrran ville sjunga karaoke..haha ja å hon lyckades lura me Rickard oxå..

Söndan blev lugnt...Pizza, mys å bastu...:)

Månda blev de å åka te Luleå..
Midda, bada badkar å mera mys ;)

Tisda jobbade jag 9-18 :(
Kom hem å hade färdig middag!! va överlycklig :)

Å ida har vi bara varit...handlat lite, ätit lite tacos å myst på som aldrig förr!!
Å nu kl 21.00 lämnar han Luleå..
Å jag kunde inte hålla tårarna tebax när taxin kom å hämta honom...
Å söt som han är så ringde han nu å frågade hur jag hade de..
Jag överlever..
Men jävligt jobbigt att han åker..Saknar honom redan :(....



Jag måste nog erkänna att jag är kär....hihi...



Kommentarer
Postat av: Lina

Hærligt med kærlek ;)

2008-11-05 @ 20:51:26
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0