En bra flickvän

känner mej som en just nu iaf :)...
Har städat, håller på å tvättar Rickards kläder å så har jag lagat mat...

Igår så va de 60års kalas...Rickards morbror som fyllde år..
De va trevligt..Så ni har jag tydligen träffat hela släkten..hehe...Hans släkt är inte lika stor som min :p
Vi va bara dit å åt å satt å surrade lite...
När vi kom hem hade killarna startat ett band...hehe...dom satt å spela guitar hero, rock band...Jag provade oxå lite men gick inge bra  för mej på trummor å bas :p Dom tyckte jag skulle vara deras sångare å visst hade jag väl kunnat efter ett glas vin eller 5 :p haha...Är lite feg av mej ;)

Va tänkte att jag skulle åka in te sthlm ida men blev som lite hastigt å lustigt så jag hann inte riktigt me...Vi tjejer behöver ju lite förvarning så vi kan fixa till oss ;) Men kanske hinner fara senare i veckan eller nått...Imon ska jag iaf ut på stan här å kolla lite om jag hittar nå kul...Måste höra av mej te Stina oxå om hon kanske är ledigt nått så hinner jag kanske träffa henne oxå å Angelica har ju oxå flyttat ner så henne ska jag oxå höra av mej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0