Min morron

Så nu är jag i sthlm igen..Känns som hemma ;p hehe..
Jag har svoit aldeless för länge känner jag, trött å seg i skallen bara..
Men måste säga att jag inte sovit så bra inatt haft en kille brevid mej som inte kunnat ligga still..
Å sängen hans måste vi göra nånting åt, föööööör liten ;)...

Nu är Rickard å jobbar min kusin ligger å sover (tror jag?) Så sitter här helt själv...Får inte ens tvn å funka, hmmm står bara ingen signal hela tiden...Är inte alls teknisk av mej å ligger de framme 5 tvdoser vilken ska man använda?
hehe inte lätt...Nåja....
Funderar på att kanske snart gå å väcka honom...Om jag vågar, inga extra skor i hallen iaf så de betyder att han inte haft nå sällskap över natten..Haha...då kanske jag vågar :p
Skulle behöva dra me honom å handla oxå...Känner att jag inte ids gå ut själv, aldrig gått nånstans utan bara åkt bil så hittar kanske inte hem igen..haha!! Måste ta å lära mej å röra på mej lite här å även på andra ställen, typ lära mej å åka in te sthlm osv...Kan ju inte sitta här å möggla hela veckan, nej nej :)
Nå ska börja me å ta en dusch iaf....

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0