Jag vill, jag vill, jag vill!!!!

Grattis Anna gumman!! PUSS!!!!!

(synd att jag missar fikat ida ;p)

Vart ute på stan å ätit mej en kulglass...Mums mums..
Njutit lite av de fina vädret iaf..
Hoppas på samma väder imon då ska jag hoppa i bikinin igen..Börjar som bli blek :p
Ett dopp vill jag oxå ta!

Fundera på att åka te ötå på freda..hmmm...
Får ju skjuts så ;)
Rickard jobbar ändå hela helgen, så känns onödigt å muppa här själv..Ingen är som här...Fats dom kanske kommer?
Nååh jag vet inte, ska fundera lite till...

Jag vill göra nått!!!! Åka på semester!!!! Åka te sthlm!!!!!
Vill träffa alla härliga där nere, saknar dom ;(



Lilla sötnosen Alma...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får minsann pallra dig iväg till Övertorneå tycker jag. Jag kommer till byn på lördag ju :)

2009-07-14 @ 21:24:08
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0