Va väntar ni på?

Där ser man inte ens självaste Michael Jackson va odödlig (R.I.P)
Så alla vi vanliga dödliga har ingen chans, en vacker da kommer vi verkligen att dö, varende en av oss..
Om nu inte nått geni kommer på nått piller å vi kan leva forever!!
Jag vill aldrig dö!! Jag vill aldrig bli gammmal!! Jag vill vara som jag är nu...
Usch, hatar å tänka på döden...De skrämmer mej :(..
Tanken på att alla man älskar en vacker da inte längre kommer att finnas..
Att dom när som helst kan vara bort för alltid...
Tanken på att man själv en vacker da kan dö, missa allt som livet har att erbjuda..
Va händer när man dör? Vill veta!
Finns man kvar nånstans? Födds man på nytt? Eller försvinner man bara?
Nej fy inte tänka på döden nå mer, deprimerande...

Nu tänka på livet!! De livet som jag lever!! De livet som lever i mej!!
Wow vilken känsla ;) Alla borde bli mamma snart, vänta inte för länge!! Finns inget bättre än känna bebben i magen!!
ojojoj nu kommer mina tårar igen, lyckotrårar..
Ne livet är för kort, kör bara, kör!!
Folk vill vänta å skjuta upp saker men why!!?? va väntar dom på?
Ne kör bara!! ;)


Kommentarer
Postat av: nadja

vad kul att läsa det sista =)

2009-06-26 @ 09:39:27
URL: http://nbrunfeldt.blogg.se/
Postat av: Nina

jag brukar också tänka så där! så onödigt att grubbla på det för man kan ändå inte göra nåt åt saken..

såg på oprah om vilka som lever längst i världen så medicinen verkar vara att träna varje dag, tro på gud och äta fisk och bönor haha :)



det är verkligen underbart att vara gravid! saknar det ibland :)



2009-06-26 @ 15:16:18
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0