Help me!

Har ingen insperation å ta tag i min stökiga lägenhet...Vet inte vart jag ska börja eller va jag ska göra...
Har så mycke sopsäckar me skräp å skit liggande överallt som jag ändå inte orkar bära ner i soprummet... Å innan de är borta å innan mitt lilla extrarum är tömt så känns de som att de inte finns nånting jag kan göra...Inte själv iaf...
Behöver hjälp!!!!!! Men de finns verkligen ingen som kan hjälpa mej :( Är ensam.....
Så vet inte om jag ska vänta till torsa då Rickard kommer å leva i detta stök som känns äckligt å smutsigt eller om jag ska försöka göra nånting själv....Men vad? hmmm...Åh jag vet inte.......Kilar i fingrarna för jag vill få de här gjort, typ NU!
Nå kan börja me att springa ner på coop å tigga bananlådor iaf...

Å vart är den där solen nu som lyst hela helgen?
Komsikomsi fram nu...Typiskt :S

Jajja...ska göra lite nytta nu...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, jag är inte avundsjuk. Tror jag packade upp flyttlådor och grejade hela januari. Känns lite bättre om man fokuserar på en sak åt gången, ta med lite sopor varje gång du går ut, det töms fortare än man tror :) kram!

2009-03-23 @ 09:49:57
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-23 @ 09:56:12
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Lina

Hade kunnat hjælpa dig om jag var dær, men snart flyttar jag ju liite nærmare iaf ;)

2009-03-23 @ 14:00:47
Postat av: Linda

Hade jag inte haft den här j-vla skolan hade jag kommit dit och hjälpt dig. Men du vet, blir du less på att leva i stöket har du ditt rum här ;) Sen är du snart borta från stök och bök med en ny fin lägenhet istället =) se fram emot de så känns de säkert bättre :) puss

2009-03-23 @ 15:43:30
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Sussu

Kan komma och hjälpa om du vill :P Har ju mitt här oxå men har ju flytt först nästa vecka så. :)

2009-03-23 @ 20:56:55
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0