Helg!

Äntligen fredag! Oj va jag har längtat till denna dag :) Tur att tiden har gått fort!
Åker till Ötå på några timmar!!
Åker me Linda å Andreas å Anna..Å Noah såklart..Vi åker redan idag eftersom vi får gäster från sthlm ikväll som ska åka me Rickad upp till Ötå så då rymms vi inte allihopa i bilen..Iofs bättre å åka redan idag så hinner vi fixa me allt som ska fixas innan dopet..För jaaa nu är de äntligen dags för dop!! Nu ska Noah äntligen "få" sitt namn, på rätt sätt enligt mej..Döpas måste man ;)
Inte för att jag egentligen har så mycke å fixa, är mamma å pappa som fixar me fikat å de..Så jag bara är, har ingen speciell uppgift alls...hehe..medans gudföräldrarna ska läsa dikter, tända ljus å vattna Noahs huvud..Rickard ska hålla i Noah å jag ska bara stå där å se fin ut ;)

Imon på kvällen har vi planerat att vi ska gå ut på kievari..Måste ju visa våra sthlms gäster hur de går till å gå ut i suomi..hehe..Å så får jag å Rickard gå ut tillsammans för första gången på jätte, jätte länge..Mostrarna å kusinerna ska va barnvakt till Noah så han går de ingen nöd på :)
Sen är de hockey på natten oxå, sve-fin match..Ho Ho!! De måste ses! Måste ta reda på vilken tid de är..

Va å titta på en lägenhet på Bergviken igår kväll den va faktiskt finare än jag hade väntat mej..Så blev positivt överraskad..Men avi har inte riktigt bestämt oss om hur vi ska göra me den..Måste svara idag, så liiiiiite stress..Den va ju bra men vi har blivit bortskämda här på Varvet me diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, varmtgarage, nära till stan, nära till jobbet sen när jag ska jobba igen..Men vi kan inte bo kvar här :( för litet..Så flytta måste vi...........

Jaja trevlig helg på er alla!


ps angående inlägget igår. ni kan inte kräva för mycke att jag ska sluta me små förkortningar som va, me och å, nej de går jag inte me på..Jag kommer å skriva mej, sej å dej..Å imon å oxå..Bara så ni vet ;) stör de nån stör de nån

Kommentarer
Postat av: Nina

trevligt dop och trevlig helg :D

2010-02-19 @ 20:45:22
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0