Gamla gänget samlat

Då va marknadshelgen över. Å efter många om å men så tog jag mej ändå till Ötå ;) Tackar så mycke för skjutsen!!!

Vi hade klassaträff på fredagan vilket jag verkligen inte vill missa. Marknaden å hotellet kändes inte så viktigt men klassfesten ville jag inte missa.
Tur jag tog mej dit. För de va riktigt kul :)
Även om de inte kom så mycke folk som jag kanske hoppats på, hade vart kul å träffa alla! Men vi fick pratat både minnen å de som händer nu. Å jag skrattade så mycke under kvällen att jag några gånger trodde jag skulle kissa på mej ;)





De lektes även frågelekar (tipsrunda) å badades saavi.
Å när vi lekte frågeleken kände jag mej som tillbaka i skolan igen, vårat lag blev sist. Haha ja vi hamnade i "cp grubben" (ursäkta namnet!!!) men de va så vi kallade våran inte så smarta mattegrupp på högstadiet ;) Ni som inte gick i våran klass förstår nog ingenting av detta men ni som gick vet mycke väl va jag menar.
Jag blev helt nostalgisk å lycklig av att sitta där me "gamla gänget" kände mej som 15 igen. haha!
Ne hoja kul va de!!
Igen om 10 år eller?  eller kanske 5?? ;D



Blev faktiskt en vända till hotellet oxå.
Dock inte så långvarit för vi va några st som glömde bort att går man ut så kommer man inte in igen. Tyyyyypiskt! Vissa va mer less än andra över de ;)
Men Annas mamma kom å hämta oss, bjöd oss på lite bullens å sen va de tack å gonatt redan kring 01 tiden.
Tyckte hotellet va ok men inte som de vart förut, va knappt nå folk jag kände å väldigt mycke yngre.
Märker mer å mer att gammal börjar man bli :s Känner inte ens igen Ötå folk nå mer, de är illa......
Men helt klart en lyckad kväll :)

På lördan kom de massa mess om jag skulle me ut, men nej 2 dagar orkar jag inte me.
Spenderade lördan i stugan me systrar me familj. Go mat å gott sällskap. Å måste erkänna att jag somnade tiiiiiiidigt, redan innan kl22 ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0