Ärligt är härligt

Drömde en mardröm i morse, att jag va å kollade min bloggsatestik å hade hade jätte lite bloggläsare kvar typ bara 10 st oj så ledsen jag vart. Tänkte att nu har jag blitiv tråkig, va ska jag göra för att få mina läsare tillbaka ;)
Drömde en annan dröm oxå, att jag va gravid! De va ingen mardröm så men vi blev väldigt chockade å undarade hur de kunnat gå till när jag har spiral. Den drömmen kändes jätte verklig. Å de enda vi kunde säga va typ
- jahapp nu får Noah redan ett syskon, tidigare än planerat.
Å jag va rädd för att berätta de för mamma. Haha precis som de va i verkligheten då jag väntade Noah.
Va elakt nu när jag tänker efter, jag berättade till alla men inte till min egen mamma. Pappa fick säga de till henne. Jag va helt enkelt rädd för hennes reaktion, om hon skulle tyckta allt gick för fort, att de var för tidigt å de va inget jag ville höra då för de va så jag kände själv å behövde få höra glada ord. Men nej de visade sej vara helt fel tänkt av mej för hon va nästan gladast av alla :)
Är väl bara de att jag har ytterst stor respekt för mamma, hon säger alltid va hon tycker!
Ibland synd att jag inte blivit mer som henne, skulle gärna vela våga lite mer vara lite tuffare. Men samtidigt har jag nog ärvt de av henne lite oxå, säger inte saker jag inte mernar. Säger inte saker bara för att vara snäll, utan då säger jag ingenting ist. Dumt me fjäskeri å falska leenden.
Ärlighet varar längst!
Tänk på de ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du är en ärlig person vännen och ingen falsk en som ljuger eller fjäskar eller har dig för folk eller så :) Så nog har du "ärvt" (eller hon har väl uppfostrat dig) till att vara ärlig. kanske mer än du tror ;)

2010-03-16 @ 10:23:29
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Linda

Och förresten, jag kommer då inte sluta läsa din blogg fast den skulle bli tråkig ;P haha...

2010-03-16 @ 10:24:03
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi..

2010-03-16 @ 17:04:35
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0