Hej hå, hej hå

Sitter här i soffan å har de lagom skönt. Måste nämna att jag köpt världens skönaste filt från Rusta, seriöst de bästa köpet jag gjort på länge!
Men ska ändå börja med att klaga..........
Skit på tv på nu jämnt! Inget vettigt att se på om kvällarna, dom har verkligen inte tänkt på stackars mej. Nej de visar filmer som Bröllopsfixaren (igår) som man sett redan en gång för mycket, Bridget Jones nu ikväll, sett!! Becka filmer varje helg som jag oxå sett, Indiana Jones, som jag inte har nått intresse att se. Ja å så alla seriser som snurrar om om om om om om om om igen, hur ofta kan dom visa 2½ män å annat som man oxå sett tusen gånger. Jag som ser för mycket tv kanske? kanske..... ;)
Men ändå, skit tv! :p

Annars rullar allt på som vanligt.
Händer inte mycket, jobbar å klagar mest, springer på toa å äter som en häst.
Rimmar lite de där, va inte meningen :p

Varför uppdaterade jag? har inget vettigt å komma med, men nu vet ni iaf hur jag har de ;)

Hej hå!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh har du köpt våran Teddy pläd för 149kr??Stor säljare=)...Instämmer med tvn nu för tiden...blev två filmer för oss istället ikväll. Annars följer jag Pan A..Över förväntan bra serie=)!

2011-12-18 @ 23:37:24
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0