Jag, bara jag!

Nyårslöftet som jag hade.
- Ta han om mej själv
Funkar ganska bra.
Å me de menar jag att jag gör just de, tar hand om mej själv.
På vilket sätt?
Är noga med att tvätta bort sminket på kvällarna, smörjer in ansiktet med krämer.  Tar långa varma bad med "spa behandlingar" skrubbar, har ansiktsmask osv. Försöker att äta någorlunda nyttigt, så gått de nu går när man är gravid. Slinker ju ner godis å annan gotta var å varannan dag men äter även mycket frukt å grönt. Försöker promenera mer eller mindre vraje dag. Jag tar mej ork till att göra saker, träffa vänner. Jag unnar mej saker, tar mej tid å bry mej om mej. Har tom varit hos frissan å klippt mej ;) Ska färga håret här i dagarna.
Ja såna små saker men ack så mycket bättre man mår å är mycket gladare!
Beställt denna: (å de är stort för att vara jag, är väldigt snål på att lägga pengar på sånt där ;;)

Använt den i drygt 2 veckor å märker faktiskt skillnad, sepc när jag läggger mascara tycker jag att fransarna är längre än va dom vart förr. Kommer beställa den igen :)

Ha en bra dag!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0