De nya året

Ska väl ta å berätta om nyår då kanske....
Jobbade till kl 18, kom hem å mina fina killar va i full gång å göra en trerättersmiddag.
Vi åt gott, riktigt gott! :)
Men efter maten började jag må riktigt dåligt, de slutade med att jag innan kl 23 låg i sängen å skakade av frossa, samtidigt som jag redan hunnit tömma magen på all mat. På tolv slaget låg jag i sängen å hörde raketerna utanför, stora "bomber" som fick hela huset att skaka. Sen va de bara tack å gonatt.
Vet inte riktigt va de va jag reagerade på, tror bara jag åt för mycket ;p Å så va min kropp väldigt trött eftersom vi vaknat redan kl 03 den natten/morgonen.
Så de va mitt nyår de!
Å skrockfull som man är sägs de ju att nyåret spegelar sej på hur de kommande året ska bli, sååååå va har jag å vänta mej??
Minns ett hemskt nyår jag haft tidigare å de va hemskt! De va milleniumskiftet å ja 2001 blev de värsta året i mitt liv, hittills....
Jag kan bara hoppas på att detta blir ett bra år! Även om jag nu känner lite ångest för 2012.

Har ju iaf lillplutten att se framemot! :)

v27


Nyårslöftet

- stressa mindre, ta hand om mej själv mer

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä lägg av!!!Bad Fredrik ju att fråga dom som jobbade efter som jag var gravid om vad jag fick äta..Och kom hem med dessa=(..hm...Sen sa barnmorskan alvedon elelr panodil de ska typ vara samma??..Nåjå bebis is kicking alive iafl=)hehe...SKrev ett inlägg igår tidigare att jag var beräknad 11 maj men det verkar inte ha fastnat här på kommentarer?!=) Men vi vet inte könet så de blir en överaskning=)

2012-01-03 @ 12:26:26
URL: http://miahh.blogg.se/
Postat av: Mia

Googlade upp strepsils, bafucin och alvedon illa kvickt efter ditt inlägg hahaha...och det stod att man får som gravid förtära dessa men i lagoma mängder. Och inga effekter på fostret har bevisats!..pjuuuu...Man ska ju helt avstå från ALLT! men har bara ätit några nu i dagarna=)..Och sen angående ultraljudet så fick vi liksom inte välja om vi ville veta könet eller inte för vi VILLE Veta=)!!Till 100% men lille(a)n satt på rumpan så gick inte att se...Hade först bestämt att boka in ett till ultraljud om vi inte fick se för jag e liksom oxså lite av ett kontroll freak och ville veta om jag kunde köpa klänningar eller ironmaiden bodys typ haha men så kände vi efteråt att NÄ!Vi väntar till födseln...allt såg ju bra ut=)..Barnmorskan trodde en tjej efter att vi lyssnat på hjärtljudet och många säger att jag har en tjej mage men vi får ju se=)

2012-01-03 @ 15:33:25
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0