Väntas å längtas

Nu är de 18 dagar kvar till bf, nedräkningen har börjat!
Nu kan de komma, den får gärna komma.
Andra barnet å en flicka? (flickor brukar ha brottomt ut har jag hört, jag själv föddes 2 veckor för tidigt) så jag hoppas den kommer lite tidigare.
Hur nervös å orolig jag än känner mej vissa dagar så vill jag få de bortgjort, vill få ut den lilla till våran fina familj så hon kan bli en del av oss på riktigt.

V38

Va hos barnmorskan i tisdags.
Kommer aldrig ihåg måtten på magen men mitt på kurvan ligger jag fortfarande.  
Hjärtljuden låg på 140. (vilket oxå får mej å tro att de kanske är en kille ändå)
Min vikt + 7kg.
Blodvärdena va bra kunde minska dosen av järntabletter men b12 ska jag fortsätta med.
Blodsocker 4,9, oxå bra.

Så jo allt rullar på här hemma, nu väntar å längtar vi mest.


Å jeeej, bloggen funkar normalt igen kan sätta upp bilder. Märkt att de inte gått å komentera inläggen heller så hoppas de oxå funkar, inte för att jag får så mycket komentarer mej ändå kul om de skulle funka :)

Ne nu dags för lunch!
Börjar bli riktigt förkyld btw ;/

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Mia

SJU KILO!!!!!!!!!Vad är det för fusk vikt!!=)...Har hört att under 140 en kille och över 140 en tjej!Men det går ju aldrig att lita på=)...Tycker det börjar bli dags för våran att komma ut snart oxså=)!!Lycka till med eran tös=)

2012-03-15 @ 16:07:48
URL: http://miahh.blogg.se/
Postat av: helena

=) har 23 dar kvar, visst känns det tungt nu, nu vill man att den snart ska komma...du har ju inte gått upp mycket alls, vilken fin mage=) själv har man gått upp 15 kg...suck,vi får se om det blir flickor för oss båda.man vill ju bara att allt ska vara bra förstås...lycka till=)/Helena k

2012-03-16 @ 12:52:38
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0