Allt ska bort

Gjort lite nytta under min lediga da
- tvättat
- fotat alla mina möbler som ska säljas = soffa, byrå, vitrinskåp, skohylla, toahylla, ikeahyllor (3st), nattborden, å kanske köksbordet å stolarna...Så allt ska nästan bort..Hoppas jag får sålt nånting iaf!
- gjort klart utbildningarna te jobbet..Gick teslut men höll på å bli galen :p
- lagat matlådor
Sen har jag hunnit slöa framför tvn ett tag oxå...skönt :)
Funderar på va man ska göra nu? Inte alls trött...Men borde bli de snart ska upp tidigt..Men ingen ide å lägga sej i sängen å ligga där å vrida å vända på sej i evigheter, lika å bli riktigt trött först..
Så blir väl å sitta framför datan ett tag å hoppas på att sömnen kommer......





"This love is taking all of my energy"

Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm..vad ær de før soffa och vitrinskåp?? skulle kanske behøva nå sånt ;)

2008-12-16 @ 16:34:17
URL: http://cluelezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0