De börjar likna nått

Såja!!
Då har jag fått sålt mitt bord å mina stolar iaf..Men massa kvar ännu..Hoppas nån vill ha dom andra sakerna, annars vet jag inte va jag ska göra me dom..Hmmm...Nåja..
De betyder att jag ska boka resa te min älskling!!! :D Från fre till tis kan jag stanna..Såg att jag hade långledigt så ska passa på...:)

Å imon får jag åka hem!!! Jippieee!! Va jag har längat...Ska pussa mamma, pappa å syrrorna tills dom blir helt blå i ansiktet...Luca ska jag äta upp oxå..hehe..
Ååå så får man äta oxå...mat, mat, mat...riktigt mat :p
Va jag ska mysa!!
Beställde bastu oxå tills imon, den ska vara varm å klar när jag kommer hem, plus att jag ska ha några öl/cider på kylning..
De skulle Jaska fixa åt mej så de är lugnt :)
Tror dom har saknat mej lika mycke där hemma som jag dom!! hihi ;)

Nu sk ajag glo lite tv så jag blir trött..
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0