Fattar inte??!

Förstår verkligen inte vart mitt gårdagensinlägg tog vägen?
Syns då inte att jag uppdaterat men ändå så står de att jag gjort de för 1 dag å 3 timmar sen typ..Å jag skrev ju ett inlägg på jobbet å uppdarerade å allt...Nån som läst de/ser de? Hmmm Fattar nada:S
Nåja stod väl inte så viktiga saker ändå..Typ de vanliga, om jobb å Rickard :p

F*n vilken dag igår, inget gick som de skulle å denna da har nästan vart ännu sämre...
Blir bara såååååå arg!! Å lessen...På onödigt svammel...Inget som jag borde ta åt mej av men gör de ändå..
Så nu tror jag typ att allt kommer å gå åt helvete...bara för att du säger de...great :(
Är riktigt less på allt just nu..eller inte allt allt, har ju några ljuspunkter i mitt liv (turdå!!) men typ allt..
Har iaf bestämt mej 1 januari ryker lägenheten, då ska jag säga upp den då har jag 3 månader på mej å fundera på va som ska hända...Ny lägenhet här, eller sthlm? Vi får se......Jag vet va jag vill, men är ju inte ensam om å bestämma de..Måste ju prata me Rickard oxå om de...Eller ja vi har ju pratat om de lite grann, är ju inget jag kommit på själv direkt men måste nog prata om de seriöst..Om han vill, alltså verkligen vill!! Är ju ett stort steg å ta...

Nåja....orkar inte fundera nå mer....den dagen, den sorgen eller förhoppningsvis glädjen!!;)

Iaf så kommer Rickard hit på freda!!!!:D

Nu duschen, sen sova...
Nattnatt!





Kommentarer
Postat av: Lina

Så skoj å läsa dina inlägg, du är så där underbart förälskad ;) skit i vad folk säger, varför bry sig om dom? Det kommer att gå hur bra som helst! hör på mig när jag säger så istället :) Han jobbar på plattform, egentlligen inte borta så mycket, borta 14 dagar hemma 3-4 veckor. Men det känns.. :(

2008-12-04 @ 07:35:32
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Josse

hur länge har du o rickard vart tesammans eller dejat?

2008-12-04 @ 16:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0