GRRRRR!!

Nu ser man inte inlägget som jag skrev igår...Sega blogg :S...Kommer väl upp om några dagar först..

Iaf så var en tant å en gubbe å kolla på min lghet nyss...Dom tyckte den va så ljus å fräsch!
Dom undrade varför i hela friden jag ska flytta? Jag sa sthlm;)
Å nu har de ringt 2 till som vill komma å titta..
Den ena skulle ha hört sej ida, men inte hört nått? Så kanske hon ångrade sej..
Den andra ska komma å kolla på freda...
Så de gäller för mej å hålla de städat..hehe...
Vill få min lön nu så jag kan sätta uppa mina saker på blocket...Vill få bort dom nu!!
Ska iaf tömma vitrinskåpet å skicka grejjerna te ötå..Har massa fina glas, vill ju inte slänga dom..så ska spara...
Mamma å pappa lär bli tok på mej för ska föra allt som jag inte behöver/använder dit men som jag ändå inte vill slänga bort...Kan ju hända att jag vill ha sakerna nångång i framtiden igen :p
Har svårt för att slänga saker...
Ska bli skönt å bli av me lghten, känns som en stor lättnad...
Fast samtidigt har jag nu fått andra bekymmer...men men...
Är som lite dålig tajming på allt....men förhoppningsvis så löser de sej...Hoppas hoppas!!

Imon ska jag ha dejt!!!
Me Theres gumsan!!!! Ska bli så kul å se henne igen :D..Är så mycke jag vill berätta för henne å höra va hon har å säga, hon är så klok ibland..Å så har jag ju saknat henne!!
Sen vill jag såklart höra allt som hänt i Norge, hur de går för henne å så...
Så de blir nog en massa surrande imon...KUL! :D

Ida ska Rickard tatuera sej...Eller han sitter säkert å gör de just i detta nu..
Vet att han ska ha den på armen nånstans..Men vet inte va han ska göra...Å han vägrar å säga..Bara för att retas för han vet att jag är nyfiken...Nåja, får väl se sen..
Vill oxå ha en till tattoooo!! Men dyrt ju :S

Jaaajaaa dags å laga lite middag...
Bye!!




Kommentarer
Postat av: tintti

Mää en näe sitten ikinä mun pikku sussaa ko se muutta tukholmaan. Tai tulleehan sitä lentoja tukholmasta suoraan ouluun=)

2008-12-18 @ 06:10:47
Postat av: Lina

jepp är hemma redan :) När kommer du?

2008-12-19 @ 23:20:06
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: rocker

Var med i tävlingen min, där du kan vinna två st armband! :)

2008-12-19 @ 23:24:53
URL: http://rockstaaar.blogg.se/
Postat av: Tesss

Gumman saknar dej, blev lite rörd av inlägget.. jag klok=)

tycker det blir guld om du flyttar till sthlm. tar mindre än en timma m flyg mellan oslo å sthlm å kostar ca 300kr så då kan vi ses mycket oftare å man slipper bli helt pank=)

saknar dej pärlan=)

2008-12-20 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0