Idag är jag sur

Stod i mitt horoskop ida att jag får se upp med va jag säger för jag kan såra folk..

Ojojo....stämmer in bra på mej ida...Har velat vräka ur mej ett å annat men kunnat behärska mej..Men suuuuur har jag vart..
Att de ska va så svårt?! Gaaaaaah!!

Å toppen på allt så hann jag få panik över min mob oxå...Den va helt död å gick inte å sätta på...Fick panik..Mest för att jag inte skulle kunna ringa Rickard som jag lovat å sen för att jag inte skulle kunna ta mej upp på morronen utan den (äger ingen väckarkl) Sååå jo jag har, grinat å svort å varit arg på de me...
Men tur kunde jag återuppliva den efter ett tags kämpande...

Så nu är allt finemang ;p
Å jag kan sova lugnt....Hihi...

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0