If I was a ritch girl...

Då skulle jag:
* Betala alla mina skulder :S
* Köpa ny vinterjacka å skor
* Köpa nya möbler
* Köpa en helt ny garderop
* Dra te sthlm NUUU!!
* Köpa massa god mat..hehe
* Bjuda alla mina nära å kära på vad dom vill
Jaaaa om man ändå vore en rich girl..Eller iaf lite mer ritch än va jag är :p hehe...

Nu å efter jul är de färdig lekt för min del!!!! Då ska min våg gå ner - 5kg!!!
Då måste jag ta nya tag...Å börja mitt "nya liv" på allvar..
Har ju iaf lyckats börja på de ganska bra:
* Festar typ 1 gång i månaden (om ens de)
* Slutat snusa
* Dricker typ inge kaffe
* Äter inte så mycke chips, godis, pizza (mina största laster)
Måste ännu:
*Börja träna på allvar
* Börja äta nyttigt
Sååå borde väl inte vara så svårt ;)

Ska seriöst gå å sova snart...Vart såååååå trött ida...

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0