Jag döööööör...

Så sugen på massa gott!! ojojojojo...har typ lust å steka mej en hamburgare..hehe men känns lite sent för de...
Sugen på snus har jag oxå vart ida...big no no :p
Hållt mej nu i 2 veckor så bara å kämpa på...snart borde väl sugen förvinna helt..Är mest när jag ser att nån annan snusar som jag oxå vill ha..

Seeeeeeeg da på jobbet ida, som fan!
Trodde de skulle vara mycke men ne..
Alla väntar väl på lönen imon...Så då smäller de!! Ojoj kommer ha 2 stressiga dagar innan 3 dagars ledighet...Men kul går tiden iaf, heller de än så de va ida...Inte kul :/

Oj...justja en film har börjat som jag ska se...
hej då!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej!

Fest på juldagen förfest hos Micke Filipp, blir jag å Emma iaf, försöker få med oss Linda, det är bara att haka på =)

Kram

2008-12-22 @ 08:10:45
URL: http://frufilipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0