Lördag

Jaaaa å vilken meningslös sådan..
Eller har inte känts som en lörda, utan mer som en sönda kanske..
Vart jätte trött!!
Men ändå fått lite viktiga saker gjort..bla lagt upp lite av mina möbler på blocket..Ska sätta upp mer sen..
Bestämde mej för att sälja köksbordet å stolarna oxå..Gillar ju dom å hade velat ha kvar dom men men måste som sälja så mycke som möjligt...Bara spara de nödvändigaste..Sängen, stora soffan å tvn...Är ju typ bara de man behöver  ändå;)..
Annat kan man köpa nytt sen..På Ikea så är de inte ens dyrt :p
Annars kollat lite jobb...Känns riktigt svårt å hopplöst å att jag aldrig kommer å få nått :(...Jag menar varför skulle dom just välja mej? när de säkert är flera 100 som söker samma jobb...MEN bara å fortsätta å leta!!
För jag måste bort härifrån...Har inget liv här, är bara så less...Så less att när de sen väl händer nånting så orkar jag inte ens umgås utan ligger bara hemma glor...Uschdå..
Som ida ville Ia umgås men neeeee jag sitter hemma ist...Måste skärpa mej!
Men har så mycke å tänka på nu...så är bara off för allt..förlåt
Har typ alltid lite pengar
Har sagt upp min lgehet utan å ens veta om jag kan flytta te sthlm (för kan verkligen inte flytta om jag inte får jobb) å flyttar jag inte ner dit så blir jag hemlös....Är jätte stressad över allt..Vill bara att de ska lösa sej NU!!
Nå snart får jag åka hem te familjen...
Sen kommer Rickard upp te nyår :)
Å Vem vet va 2009 har att erbjuda mej?!;)



Hoppas nån vill köpa ;)



Kommentarer
Postat av: kankka

allting ordnar sej,och det vet du,så stressa inta i onödan.....=)

2008-12-22 @ 08:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0