Nu är julen över..

iaf för min del, vart tebax te luleå igår å på jobbet ida..så jaa...
Va ritigt tråkigt å åka igår, ville verkligen stanna längre..Kändes som att jag bara va hem å vända typ..måste åka upp snart igen..Nåja..
Hade visst vart lite snäll i år..Eller fick iaf de jag önskade mej så :)...
Tog mej ut på hotellet oxå på juldan...Va kul..
Träffa Emma å JOhanna, prata lite me dom om allt som hänt de senaste året...Va väl mest jag som prata iofs..hihi...men trevligt...På hotellet va de inte sååååå mycke folk å massa unga som man inte känner, tråkit på de sättet..Usch fyller 25 om 5 dar å känner mej gammal ute på krogen...Eller ne egentligen inte. bara när man går ut i Ötå...

Nu längtar jag bara te tisda!!!! då kommer Rcikard!!!! :D
Har planer för nyår nu oxå så de känns kul...:)
Åker te sthlm på sen på freda...hinner jag vara i typ 5 dar iaf...nice!!!

Tog just å frägade mitt hår, blev rött....ganska rött...hehe..jajja jag vänjer väl mej...nee men blev väl ändå fint, lite ovant bara men men bra ändå :)...Fick bättre färg i ansiktet inte så grå..

Usch bara skiiiiit på tv ida...:(
Har inge å göra...Sova snart typ......kul....
Orkar iofs inte göra nått heller...inte mått så bra ida :S Får inte bli sjuk!!! Är ofta sjuk nuförtiden, förr va jag aldrig...
Hmmm måste nog börja äta bättre osv...

Jajja...nå har inte så mycke å skriva nu så..
Later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0