Whos gonna catch me?

Ska komma nån å kolla på min lägenhet imon..De betyder att jag efter jobbet måste hem å städa..Tur att jag har ganska fint iaf, behöver typ bara diska å damsuga...Gömma lite kläder i garderoben :p...
Dom vill väl förhoppningsvis inte titta in i garderoberna? :S
Vet inte me den där tanten som ringde..Hon frågade massa skumma saker så kan hända att hon ska se å röra i allt..hehe..nåja..lite ovikta kläder i garderoben kan väl inte skada? ;)
Å mitt lilla rum me bara massa skrotsaker (saker jag inte använder) kan jag inte heller trolla bort...
Äääh de blir bra :)
Kanske blir hon så kär i lägenheten att hon vill flytta in så fort som möjligt, de skulle va nice..
Då får jag bo hos Anna? Linda? ;) ett tag...
 
Jag tycker de är jäkligt jobbigt de här...Å inte veta va som kommer å hända..
Om allt kommer å lösa sej eller hur de blir..
Tycker om de säkra, ha saker planerat å klart...Gör inga stora beslut på impuls!
Nu känns de som att jag inte riktigt vet vart jag är påväg å allt är oklart...Blir sjukt nojig!
Känns lite som att jag hoppat från ett stup å faller å vet inte om de finns nånting där som stoppar mitt fall eller om jag bara blir krossad å faller platt..
Men saker å ting brukar ha en otrolig förmåga att alltid lösa sej till de bästa!
Har ni tänkt på de nångång? att de kan kännas skit ibland men sen dyker nått ännu bättre upp, nått bättre än va man hade från första början...

Tycker vi nu skulle kunna hoppa 1 vecka framåt i tiden så att de imon är julafton..hihi..;p
För de första så är jag gymt sugen på julmat! Mammas å pappas goda, me massa finska godsaker som inte finns på de svenska julbordet å så + alla svenska godsaker..Blir dubbelt så gott :)
För de andra skulle de va skönt å vara ledig några dagar..Tycker inte om julstressen på jobbet, bla för att vi är många nya i kassan å så är folk extra stressadde å griniga å de har redan börjat märkas..Kan bara tänka mej hur de blir i slutet av veckan å i början å nästa:S..
För de tredje, jag vill heeeeem nuuuuu!!! (vet att jag tjatar men har fan hemlängtan hehe)
Nåja denna vecka kommer gå fort, är bara ledig på lörda å på jobbet går tiden alltid/oftast fort..
Ska jobba extra på sönda oxå..weee, klirr i min kassa ;)
Hmmm skulle vela veta min lön oxå...Hmmmm....så att jag kan planera nästa resa te sthlm:D
Saknar min kärlek ;(











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0