Händer mycke hela tiden

Va å spela lite phazerboll igår (om de stavas så vet jag inte?) Shit, vilka blåmärken jag har alltså!! Dom på armarna är värst men har även några på låret å rumpan..hehe..Gjorde ganska ont jaaa..Men kul va de ändå :)
Har man provat de oxå..Gör gärna om de men med vaderad rumpa denna gång..Tror/kändes som att alla siktade på den å de fick man inte ens poäng för :p..Mitt lag vann tom..Hehe tror dock inte de va tack vara mej..
Gav ju upp oxå efter ett tag, kände mej lite dålig brukar inte ge upp så lätt men de gjorde såååå ont!!! Dåligt av mej :p

Ida ska vi in te sthlm centrum..Kolla lite i affärer, äta mys midda me plankstek...Såååå gott de ska bli :)
Sen ska väl alla komma in dit ikväll å då blir de väl sitta å nånstans å dricka lite öl...Ska träffa Stina oxå..Ska bli kul :)

Å imon är de Känd från Tv fest..
Ska vara Carolina Gynning :p Hehe...Är som lätt ändå, måste bara hitta lite hår så jag får längre...Kanske stoppa upp bhn lite hehe sen är de klart...Försöka prata lite Skånska...Har de i blodet ju, kommer kanske fram i fyllan :p

Hahah!!

Ja ibland är de för härligt :D

Puss på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0