Jag är inte bitter

Ajajaj!! Min träningsvärk i benen alltså!! Kan typ inte sätta mej på toa stolen å går som en pingvin..Haha..
Hur ska jag ta mej te jobbet? :p Nååh går nog bra när man gått en bit, värst just nu när man sovit å musklerna är stela, mjuknar väl upp sen hoppas jag..

Snöar lite ida..Men ser inte sådär härligt mysigt ut utan mer kallt å rått..Måste nog plocka fram dunjackan..Slipper jag frysa..

Shit va de finns bittra människor här i världen..
Har alltid vetat de iofs men igår slog de mej verkligen..
Orka vara så..Bjud på ett litet leende nångång så kan jag tro att man kanske inte då behöver vara bitter å ensam...
Dont worry be happy
Om jag ändå skulle kunna leva som jag lär..haha..:p
Ne men tror jag alltid nästan är glad faktiskt, iaf utåt sett...
Får höra de ofta iaf, att jag är så glad..Eller typ "va du ser nöjd ut"
Så va de inte back in the old days...Då va jag känd som sur sussa,,,Förstod aldrig riktigt varför? Men Ötå är Ötå..Ganska skönt å slippa den tiden, alla rykten allt skit som man fick..
NU älskar jag Ötå å komma hem...Men älskar även Luleå, här får man vara lite anonym å här ser folk mej på ett annat sätt, dom ser mitt riktiga jag..Så bra :)

Nu sk ajag fara till mitt jobb, dricka kaffe å arbeta..

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0