Jag är knäpp

De känns som att jag inte kan tillåta mej själv å bara vara lycklig utan ska bara tänkta tänkta tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka tänka...
Måste sluta nu!!
Ska bara njuta av livet å den kärlek jag hittat ...de ni ;)
Men har man blivit bränd förr, sårad förr...är de inte de lättaste..svårt me tillit kanske är problemet?
Men nu ska jag skärpa mej..
För jag har saker å vara glad över:
Bra vänner
Fast jobb
Kärleken
Underbar familj

Va har jag å klaga över?
Nada!!
(Men snälla ha lite tålamod me mej ;)..)

Seg månda ida alltså...uschdå, känns som en seg sönda typ...
Jobbade kort da ida, slutat redan kl12..
Varit trött å seg, inte sovit sådär jätte bra....Är inne i en "sovadåligtperiod"..har såna ibland...Vaknar 10 ggr per natt å kollar på kl..Å så har jag svårt å somna om sen för jag känner mej typ pigg..Men när kl väl ringet vill jag inget annat än sova..


"Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge" :p








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0