Jag trivs :)

Då har man vart här några dagar då..
Vill typ aldrig åka hem igen!!! :p
Ne men trivs grymt bra, så de där me om jag skulle kunna lämna allt där hemm å flytta ner?..Lätt;)

Så va har hänt?
Jo vart me Rickard å hans familj på kalas, massa släkt va där blev typ lite rädd när jag steg in genom dörren...Trodde inte de skulle vara så mycke folk..Tror Rickard mamma såg min skräckslagna blick för hon försökte trösta mej att alla är jätte gulliga..hihi.. å ja de va dom, så de gick bra :) God mat å dryck fick vi oxå..
Igår va vi en sväng på centrum här i Väsby bara..Tof en fika me Rickard mamma...Handla lite glögg å mat..
PÅ kvällen blev de å åka pulka å dricka glög..Riktigt kul :D Länge sen man åkt pulka faktiskt...Lite jobbigt bara å gå upp för backen så jag åkte inte många ggr :p Annat va de nör man va liten, orka man springa upp å åka ner i flera timmar..

Så va som händer ida får vi se..
Nu vill jag ha frukost iaf :)

Tjo!!


Kommentarer
Postat av: Lina

så skoj att du trivs :)

2008-11-26 @ 16:23:52
URL: http://cluelezz.blogg.se/
Postat av: Nina

Hallå! Nu har jag hittat hit också :) vad härligt att åka pulka och dricka glögg. jag har en pulka i förrådet som jag fick av min syster i julklapp för nåt år sen, den är fortf orörd! kanske inte läge att inviga den nu men när bäbisen är ute så :) ha det så mys nu i sthlm puss

2008-11-26 @ 17:14:47
URL: http://girls.blogg.se/bebbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0